W celu usprawnienia procesu wydawniczego powstała nowa procedura redakcyjna. Dzięki niej Autorzy – po utworzeniu konta i zalogowaniu – będą mogli wysyłać manuskrypty prac w wersji elektronicznej poprzez formularz zawarty na stronie, a następnie śledzić ich status na każdym etapie prac redakcyjnych.

W celu usprawnienia procesu wydawniczego powstała nowa procedura redakcyjna. Dzięki niej Autorzy – po utworzeniu konta i zalogowaniu – będą mogli wysyłać manuskrypty prac w wersji elektronicznej poprzez formularz zawarty na stronie, a następnie śledzić ich status na każdym etapie prac redakcyjnych.

Rejestrujemy się na stronie 2text.pl (1).

Wpisujemy nazwę użytkownika oraz adres email, na który automatycznie zostanie przesłane hasło (2).

 Z panelu użytkownika wybieramy opcję Zgłoś Manuskrypt (3). Pojawi nam się formularz, za pomocą którego wysyłamy pracę (4).

W panelu użytkownika (3) mamy również opcje:

  • Twój profil – za pomocą którego mamy możliwość zmiany danych użytkownika oraz hasła,
  • Sprawdź status swojej pracy,
  • Instrukcje dla autorów.

Po wybraniu opcji Sprawdź status swojej pracy” wyświetla nam się lista prac (5). Aby zobaczyć więcej szczegółów, dodać komentarz, bądź poprawki w pracy (6) klikamy w interesującą nas pracę.

Left Menu Icon

Udostępnij